Wednesday, May 1, 2024
darmowa kasa za rejestrację bez depozytu
spot_img
HomeSalute di i CaniChì ghjè veramente l'influenza canina? (Sintomi è trattamentu di l'influenza di u cane)

Chì ghjè veramente l'influenza canina? (Sintomi è trattamentu di l'influenza di u cane)

Ultima aghjurnazione u 24 di nuvembre 2022 da Veterinari per Cani

Chì ghjè veramente l'influenza canina (influenza canina)?

 

L'influenza canina (cunnisciutu ancu com'è influenza canina) hè una malatia respiratorja contagiosa causata da i virus di l'influenza di u tipu A chì sò cunnisciuti per affettà i cani. Questu hè chjamatu "virus di l'influenza canina". L'infizzioni di l'influenza canina in l'omu ùn sò mai stati registrati.

Ci hè dui tipi distinti di virus di l'influenza di u cane: H3N8 è H2N2.

I virus di l'influenza canina A (H3N2) sò distinti da i virus di l'influenza stagionale umana A (H3N2) chì circulanu ogni annu.

 

I virus di l'influenza canina ponu infettà l'omu?

In generale, si crede chì virus di l'influenza canina rapprisentanu un pocu risicu per l'omu.

Per prisentà, ùn ci hè micca evidenza di trasmissione di virus di l'influenza canina da i cani à l'omu, è nisun casu d'infezzione umana cù un virus di l'influenza canina hè statu registratu in i Stati Uniti o in ogni altra parte di u globu.

In u 2016, u CDC hà valutatu u pussibbili risicu di pandemia di virus H3N2 di l'influenza canina utilizendu l'Influenza Risk Assessment Tool è hà determinatu chì era bassu.

In ogni casu, i virus di l'influenza sò in un statu constante di evoluzione, è hè plausibile chì un virus di l'influenza canina pò evoluzione in modu chì puderia infettà l'omu è viaghjà facilmente trà l'omu.

Infizzioni di l'omu cù novi (novu, non-umani) virus di influenza A contr'à quale a pupulazione umana hà immunità minima sò causa di preoccupazione per a pussibilità di una pandemia.

A causa di questu, u sistema di surviglianza glubale di l'Organizazione Mondiale di a Salute hà purtatu à l'identificazione di infizzioni umani causatu da novi virus di l'influenza A d'origine animale (cum'è virus di l'influenza aviaria o suina A), ma nisuna infezzione umana causata da virus di l'influenza canina A hè stata identificata finu à a data.

 

Quantu tempu esistenu i virus di l'influenza canina è induve sò urigginati?

Influenza canina U virus H3N8 hà iniziatu in i cavalli, trasferitu à i cani, è avà hè capaci di sparghje trà i cani. I cavalli sò cunnisciuti per avè virus H3N8 di l'influenza equina (influenza cavalla) per più di 40 anni.

In u 2004, i Stati Uniti anu riportatu l'incidenza di una malatia respiratorja scunnisciuta in i cani (urigginariamente i levrieri).

Una ricerca hà revelatu chì i virus di l'influenza di cavallu A (H3N8) anu causatu sta malatia respiratorja.

I scientisti crede chì stu virus hà saltatu spezie (da cavalli à cani) è adattatu per causà malatie in i cani è si sparghje trà i cani, in particulare quelli in i cani. canile e rifugi per animali. Stu virus H3N8 hè avà cunsideratu specificu per u cane, o specificu per u cane.

In settembre 2005, specialisti in u Stati Uniti hà ricunnisciutu stu virus cum'è una "malatìa nova emergente in a pupulazione di i cani". Hè statu identificatu in i cani in una parte significativa di i Stati Uniti.

Influenza canina d'origine aviaria, virus H3N2 Dapoi si sò spustatu à i cani è ponu avà trasfiriri trà i cani. Hè nutatu ancu a trasmissione di Virus di l'influenza canina H3N2 da i cani malati à i misgi.

Virus di l'influenza canina A H3N2 sò stati inizialmente truvati in i cani Corea di u Sudu in u 2007, è i canini sò stati ancu signalati in Cina, Tailanda è Canada.

In April 2015, i virus di l'influenza canina H3N2 sò stati inizialmente isolati in i Stati Uniti; avà sò stati identificati in più di 30 stati.

Finu à avà, i virus canini H3N2 scuperti in i Stati Uniti sò stati quasi geneticamente identichi à quelli chì anu rappurtatu prima solu in Asia.


Cumu l'influenza canina affetta i cani impurtati in i Stati Uniti da altri paesi?

I virus di l'influenza canina H3N8 è H3N2 sò oghji cunsiderati cum'è prevalenti in i cani in i Stati Uniti. Inoltre, ùn ci hè attualmente alcuna indicazione chì l'influenza canina affetta l'omu o hà potenziale pandemicu.

S'ellu ci era una prova chì i virus di l'influenza canina puderanu infettà l'omu cù u putenziale di sustinibili trasmissione umana à umana, u CDC aduprà e so autorità attuali per limità l'importazione è / o a diffusione di questu ceppa pandemica in o in i Stati Uniti.

Sicondu i normi CDC, i cani devenu esse sani per entre in i Stati Uniti; dunque, i cani chì pareanu esse malati cù una malatia contagiosa, cum'è l'influenza canina, ponu esse denegati l'entrata o evaluati più.

U CDC pò esse dumandà un esame veterinariu à a spesa di u pruprietariu per i cani malati o necropsie (autopsie d'animali) per i cani chì sò morti à l'entrata in i Stati Uniti.

Quandu entra in i Stati Uniti, parechje autorità ponu avè un cuntrollu regulatori di l'animali, cum'è i cani è i misgi.

U CDC collabora strettamente cù altre agenzie federali per salvaguardà e fruntiere di i Stati Uniti contr'à e malatie umane trasmesse da l'animali è i prudutti d'animali.

L'animali è Serviziu d'Inspezione di Sanità Vegetale (APHIS) Servizi Veterinari (VS) di u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA) hà criterii di salute di l'animali per portà (importà) un cane da una nazione straniera in i Stati Uniti.

 

Chì ghjè a pusizione di u CDC nantu à l'influenza canina?

L'attuale restrizioni CDC per i virus di l'influenza si applicanu solu à i virus cun potenziale pandemicu in l'omu. Tuttavia, u CDC piglia una quantità di precauzioni in l'eventu improbabile chì l'influenza canina diventa una minaccia per e persone o altri animali.

Prima, u CDC cuntinueghja à realizà a sorveglianza in tuttu l'annu per i virus di l'influenza staghjunali è novi, è tutte l'influenza nova.

A infizzioni in l'omu hè studiatu accuratamente. Infizzioni umani cù una influenza unica d'origine animale.

Un virus hè signalatu à u CDC; per avà, nisuna infezzione umana cù virus di l'influenza canina hè stata registrata.

In siconda, u CDC è USDA APHIS VS anu stabilitu standard per a cullaburazione in u casu di epidemie di novi virus influenza A.

In casu di un focu di influenza canina cun suspettate malatie umane,

sti stessi prucessi seranu implementati.

Utilizendu l'Influenza Risk Assessment Tool, u CDC hà valutatu u potenziale pandemicu di i virus H3N2 canini è hà determinatu chì hè pocu risicu.

 

Chì sò i sintomi di l'influenza canina?

I sintomi di sta malatia in i cani includenu a tosse, u nasu chì curre, a frebba, letargia, l'ochju di l'ochju è a diminuzione di l'appetite, ancu s'è micca tutti i cani ponu esse sintomi.

A gravità di a malatia assuciata à l'influenza canina in i cani pò varià da senza sintomi à pneumonia severa è ancu a morte.

A maiò parte di i cani si ricuperanu in duie à trè simane. In ogni casu, certi cani ponu sviluppà infizzioni bacteriale secondarie, chì ponu esse risultatu in una malatia più seria è pulmonite.

Cuntattate u vostru veterinariu se vi preoccupate di a salute di a vostra petite o se a vostra petite mostra sintomi di influenza canina.

 

Chì ghjè a gravità di l'influenza canina?

A rata di morte trà i cani affettati da sta malatia hè assai bassu.

Certi cani anu infizzioni silenziu (senza sintomi di malatia), mentri àutri anu infezioni severi accumpagnate da malatie severi. U principiu di a pneumonia hè indicativa di una malatia severa.

 

Cumu si sparghje u virus di l'influenza canina?

Quasi tutti i cani sò suscettibili à l'influenza canina, è u virus preferisce sparghje intornu à i cani è i rifugi d'animali.

Hè cresce chì l'influenza canina hè trasmessa principalmente per via gocce respiratorie prodotta da tosse è starnuti cani malati o da u cuntattu cù superfici contaminate.

Per quessa, i pruprietarii di cani chì l'animali di l'animali mostranu tosse o altri indicatori di malatie respiratorie ùn deve micca espose i so animali à altri cani o misgi.

I vestiti, l'equipaggiu, e superfici è e mani devenu esse lavati è disinfettati dopu l'esposizione à i cani chì presentanu sintomi di malatie respiratorie.

 

Test di diagnosticu dispunibule per l'influenza canina?

I testi dispunibuli dimostranu Virus di l'influenza canina H3N8 è H2 infezione in i cani. U vostru veterinariu pò stabilisce se a prova hè necessaria.

 

Cumu hè trattatu l'influenza canina in i cani?

U trattamentu di supportu aiuta à mantene u cane idratatu è còmode mentre u so corpu genera una risposta immunologica à l'infezzione per aiutà à a so ricuperazione.

In a versione più ligera di a malatia, l'assistenza basica pò esse l'amministrazione di medicazione per fà u vostru cane più còmode è fluidi per mantene u vostru cane idratatu. U vostru veterinariu pò prescrive antibiotici di spettru largu se si sospetta una infezzione bacteriana sussegwente.

 

Vaccinazione contr'à l'influenza canina ?

In i Stati Uniti, i vaccinazioni di l'influenza canina H3N8 è H3N2 sò dispunibili. U vostru veterinariu pò furnisce più infurmazioni nantu à sti vaccini è s'ellu ùn deve micca vaccinate u vostru cane.

 

 

Quistioni A ghjente si dumanda 

 

Hè necessariu a vacuna di l'influenza canina?

A vaccinazione riduce a probabilità di un cane di sviluppà a gripe canina.

A vaccinazione ùn pò micca prevene completamente l'infezzione, ma pò riduce a gravità è a durata di a malatia. A vacuna di l'influenza canina ùn hè micca cunsigliatu per tutti i cani perchè hè una vacuna "stile di vita".

 

Cumu possu stabilisce se u mo cane hà l'influenza canina?

Forma lieve - I cani cù a forma ligera di influenza canina sperimentanu una tosse secca chì dura trà 10 è 30 ghjorni. Puderanu ancu mostra letargia, un appetite diminuitu è ​​una frebba. Ancu pussibuli sò starnuti è drenaje da l'ochji è / o u nasu.

 

Cumu hè a tosse di l'allevamentu è l'influenza canina?

A gripe canina, cunnisciuta ancu com'è virus di l'influenza canina, hè una cundizione virali chì hè più difficiuli di trattà da a tosse di canile, cunnisciuta ancu com'è tosse canina.

A tosse di canile hè una malatia bacteriana chì risponde à l'antibiotici. L'influenza canina, invece, hè una infezzjoni incurable.

 

Quantu hè efficace a vacuna di l'influenza di u cane?

A vaccinazione curretta cù i dui ceppi di a vacuna di u virus di l'influenza canina (CIV) richiede duie volte di colpi amministrati à duie à quattru settimane di distanza, seguita da un booster annuale.

 

L'omu pò cuntrullà l'influenza di i cani?

E duie varietà sò assai contagiose è facilmente trasmesse trà i cani. A ceppa H3N2 hè ancu trasmissibile trà i misgi. Tuttavia, nè ceppa hè trasmissibile à o da e persone. U vostru cane ùn pò micca cuntrarà l'influenza da voi.

 

I cani necessitanu veramente tante vaccinazioni?

L'animali anu da riceve vaccinazioni core, chì sò medicalmente impurtanti per tutti l'animali, è ponu esse bisognu di vaccinazioni supplementari basate nantu à u so modu di vita.

Ci sò periculi assuciati cù tutti i medicazione, ma i vantaghji di vaccinà l'animali di l'animali superanu i risichi. A vaccinazione prutegge l'animali da e malatie debilitanti, cum'è a rabbia è a distemper.

 

Chì distrugge u virus di l'influenza canina?

I disinfettanti standard vistu in l'uspitali veterinari sò assai efficaci contr'à l'influenza canina (per esempiu, composti d'ammoniu quaternariu, suluzione di bleach in una diluzione da 1 à 30, o perossimonosulfate di potassiu).

 

Influenza canina è Bordetella : sò identiche ?

E duie cundizioni sò assai contagiose malatie respiratorii canine. Tosse di Kennel hè un termu ombrello per numerose malatie virali o batteriche.

Sta parolla umbrella include virus cum'è Bordatella, Parainfluenza è Adenovirus-2. Intantu, dui ceppi di virus distinti creanu u Virus Influenza.

 

L'influenza canina richiede a quarantena?

Siccomu l'H3N2 pò esse escretatu finu à quattru settimane, l'AVMA cunsiglia l'isolamentu di i cani malati è di cuntattu per quattru settimane (AVMA 2018).

 

Un cane cumplettamente immunizatu pò cuntrattà parvu ?

Un cucciolo pò esse sviluppatu malatu s'ellu hè espostu à u parvovirus canina durante questa lacuna di prutezzione.

Un'altra preoccupazione hè chì a prutezzione furnita da u latte maternu pò impedisce una risposta di vaccinazione adatta. Questu significa chì ancu i cuccioli vaccinati sò in ocasioni suscettibili à l'infezzione è a malatia di parvovirus.

 

U mo cane tosse. Chì aghju da fà ?

Cunsultate cù u vostru veterinariu per determinà s'ellu hè necessariu un appuntamentu per pudè esaminà u vostru cane è prupone un pianu di trattamentu adattatu.

 

 

Induve possu ottene infurmazioni supplementari nantu à i virus di l'influenza canina?

 

I seguenti ligami furnisce infurmazioni supplementari nantu à l'influenza canina in i cani.

 

 

Verificate i fatti

 

Speremu chì vi sia piaciutu st'articulu ... Chì sò i vostri pinsamenti?

Per piacè sentite liberu di sparte stu articulu!

 

ARTICLES RELATED
- Annunziu -

Most Popular

Post di tendenza..